Wednesday, February 27, 2013

Fitnah Fitnah Dajjal


APAKAH AYAT-AYAT SUCI INI MENGGAMBARKAN GOLONGAN YANG TERMAKAN FITNAH & TERIKUT-IKUT DENGAN SISTEM POLITIK DEMOKRASI CIPTAAN KUFFAR..?









"Orang-orang yang zalim itu (tidak berfikir), bahkan menurut hawa nafsu mereka (melakukan syirik) dengan tidak berdasarkan pengetahuan. Maka tiada sesiapa yang dapat memberi petunjuk kepada orang yang telah disesatkan oleh Allah (disebabkan bawaannya sendiri) dan tiada pula bagi mereka sesiapa yang dapat menolong melepaskan mereka dari azab."

"(Setelah jelas kesesatan syirik itu) maka hadapkanlah dirimu (engkau dan pengikut-pengikutmu, wahai Muhammad) ke arah agama yang jauh dari kesesatan; (turutlah terus) agama Allah, iaitu agama yang Allah menciptakan manusia (dengan keadaan bersedia dari semulajadinya) untuk menerimanya; tidaklah patut ada sebarang perubahan pada ciptaan Allah itu; itulah agama yang betul lurus, tetapi kebanyakan manusia tidak mengetahui."

"Hendaklah kamu (wahai Muhammad dan pengikut-pengikutmu) sentiasa rujuk kembali kepada Allah (dengan mengerjakan amal-amal bakti) serta bertakwalah kamu kepadaNya; dan kerjakanlah sembahyang dengan betul sempurna dan janganlah kamu menjadi dari mana-mana golongan orang musyrik."

"Iaitu orang-orang yang menjadikan fahaman agama mereka berselisihan mengikut kecenderungan masing-masing serta mereka pula menjadi berpuak-puak; tiap-tiap puak bergembira dengan apa yang ada padanya (dari fahaman dan amalan yang terpesong itu). (Surah Al Rum : Ayat 29 - Ayat 32)


Setelah disempurnakan Islam yang dibawa oleh Rasulullah SAW sebagai satu-satunya agama yang diredhai ALLAH, tidak sepatutnya umat Islam berpegang kepada cara hidup yang dicipta (Demopkrasi) selain dari apa yang telah diajarkan dalam Al Quran dan As Sunnah..

Jika kita yakin sistem demokrasi adalah sistem syirik, kita diperintah mengajak ahli keluarga, sahabat dan masyarakat kembali kepada ALLAH, berpegang teguh kepada Al Quran dan Sunnah Rasulullah..

Bukankah sudah sangat jelas bahawa Demokrasi telah menyebabkan umat Islam berpecah-belah dan berpuak-puak seperti yang dinyatakan dalam ayat 32 surah Al Rum di atas..?

Hayati, renung dan fikirkanlah wahai umat Islam akhir zaman.. Kita mahu menjadi musyrik berpecah belah dalam agama demokrasi..?

Atau kita mahu mengajak seluruh umat Islam kembali bersatu berpegang teguh mengamalkan Al Quran dan As Sunnah..?

Kita sudah ada Al Quran dan As Sunnah yang lengkap dan sempurna, mengapa mahu memilih Demokrasi yang jelas dicipta golongan Kuffar yang mengingkari Al Quran dan Sunnah..?

Ingatlah, kelak di Mahkamah ALLAH, kita semua akan ditanya..!

Kita akan ditanya..!

Kita akan ditanya..!

Kita akan ditanya..!

**Sebarkanlah peringatan ini kepada semua sahabat FB dan di luar FB**

No comments:

Post a Comment